neděle 21. května 2017

MERUŇKOVÁ SEZÓNA & ODPOLEDNE V KUCHYNI

Domácí meruňková marmeláda s chia semínky [podpoř mě na IG]



Krásné nedělní odpoledne!
Jak jste strávili dnešní slunečný den? Vzhledem k jedinému dni volna a zkouškovému jsem klasicky nevytáhla paty z bytu, teda kromě nákupu. Nicméně díky prokrastinaci jsem stejně více času strávila u plotny, než u učení a vykouzlila pár fajnových věcí.

V poslední době mě nejvíce inspiruje @celiaxmoni a každému vřele dopuručuji její IG profil prolustrovat, každý si v něm najde to svoje! Nad každým jejím kulinářským počinem mi tečou sliny, co si budeme povídat!

Mimochodem, konečně jsem vytvořila IG profil, kam budu přidávat všechno možné, včetně receptů a budu ráda za každého, kdo mě v tom podpoří! Více na @adelainedaily !

Ale zpátky k mému dni v kuchyni, přečti si celý článek a dozvíš se víc!

Nedávno jsem narazila u @celiaxmoni na příspěvek s domácí chia marmeládou .. Jsem ujetá na sladké a na chleba s džemem po ránu nedám dopustit! Ale všichni víme, co všechno se v něm najde. Kolik cukrů, chemikálií, atd. Nápad marmelády s chia semínky (která vytvoří efekt "gelu") se mi zalíbil a dneska jsem ho tak nějak po svém náhodně vyzkoušela. Musím říct, že marmeláda je výborná, konzistence díky chia semínkům perfektní a chuť ani nejde popsat! Výborná je i na ochucení bílého jogurtu a protože je #sugarfree tak i úplně neškodná. 

Meruňková fitness buchta z ovesných vloček [podpoř mě na IG]
Tak jak se vám líbí první letní vaření? Máte zájem o recepty? Nebojte se napsat do komentářů!

A. 

6 komentářů:

  1. Téédy to vypadá skvělě, hned bych ochutnala :3!
    Každopádně recept by mě zajisté zajímal, nejsem žádná kuchařka, ale tohle vypadá vážně náramně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chia semínka jsem ještě nejedla :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych do toho asi nešla. Marmelády a džemy moc ráda nemám, teda až na palačinku s marmeládou.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá moc dobře! :) Jen do toho! Taky teď poslední dobou zkouším vše možné i nemožné.

    OdpovědětVymazat
  5. Hele, super! Jsem ráda, že jsem narazila na Tvůj blog, protože je opravdu kreativní a tyhle blbinky i co se vaření týče ráda vyzkouším :). Děkuji za inspiraci a follow máš určitě! ♥

    OdpovědětVymazat