čtvrtek 2. června 2016

Jídelníček || 1.6.2016

Ahoj všem :)

Včera byl celkem pohodový den, oběd, nákupy (teda byly v plánu, ale klasicky nikde nic nemaj...), kafe a po dlouhý době pokec s kamarádkou :)

Co se týče jídla, přiznám se upřímně, moc jsem tomu nedala. Snídani jsem zaspala, ostatně jako vždycky když mám volno :D co se cvičení týče po týdnu jsem necvičila ani břicho.

Dneska ráno jsem se ale postavila na váhu a upřímně jsem měla vcelku radost! Místo 61,6 se už blížím k té pomyslné hranici 60kg, konkrétně 60,3kg, což za týden není úplně zlý :)

Snídaně: nic
Svačina: rýžový chlebíček se šunkou
Oběd: salát s kozím sýrem
Svačina: domácí zmrzlina lesní plody
Večeře: vepřový plátek s fazolkama

5 komentářů:

  1. Milujem tvoje články. Myslím si, že je načase ťa začať sledovať! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Adelaine :) Gratuluju k úspěchům! Ono to všechno půjde dolů, stačí mít jen pozitivní přístup a správný jídelníček, který máš. Hlavně salát s kozím sýrem zní báječně! Hodně štěstí!
    Abych nezapomněla, u mě na blogu je odedneška Give Away o Zdravý balíček, srdečně tě zvu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) salát jde výborný, chodim na něj často a jen tak se mi neomrzi! A urcite se zucastnim :)

      Vymazat
  3. Příjde mi toho trochu málo :) ale to může být jenom můj pocit :) ale zmrzku bych si dala :)

    OdpovědětVymazat