čtvrtek 26. května 2016

N E W S about my life

Ahoj!

Už je to zase nějaký pátek, co jsem se neozvala, já vím ... Nicméně se teď můj život za poslední půlrok otočil vzhůru nohama! Začala jsem bydlet s přítelem, našla si novou práci a na nic tak nějak nebyl čas ...

Teď se to pomalu všechno uklidnilo, začínám se učit na přijímačky na VŠ [ano, ano, jdu do třetice všeho dobrého na vysokou] a mám klid i čas na blog! :) Kromě těchto změn jsem také poměrně dost přibrala (prostě jsem nabrala všechno co jsem před rokem pracně shodila) a mám znovu 61,3 kg ... Proto jsem se také [společně s přítelem] rozhodla s tím pořádně zatočit ! Jak se říká, ve dvou se to lépe táhne a když se navzájem "hlídáme" a hecujeme, jde to mnohem lépe. Začali jsme se se sacharidovými vlnami, o kterých vám v nejbližší době určitě povím víc.

Konečně snad ode mě můžete očekávat slušnou aktivitu, nové zajímavé články a mimo jiné i výsledky, které se doufejme dostaví! :)

*Adelaine

1 komentář: