středa 5. srpna 2015

S U M M E R report

Zdravím! 

Po nějakém tom měsíci a kousku se opět hlásím! Moc se omlouvám, ale mám prázdniny tak nabité, že jsem svůj notebook ani měsíc neviděla, a to doslova! Snad váš můj prázdninový report nebude moc nudit! Těšit se samozřejmě můžete i na další články jako jsou recepty, fitspiration a mnoho dalšího!

Všechno do začalo, když jsem 1. července odjela na původně pouze týdenní dovolenou na Moravu. Už z loňska jsem tam měla pár známých, ale že se to až takhle vyvede, to jsem nečekala! Nakonec jsem v kempu zůstala asi o 3 dny déle, než bylo opravdu nezbytné odjet. Nicméně jsem si dovolenou opravdu užila - spousta vína, neskutečné vedro a bazén!

Hned po příjezdu z Moravy jsem jen vyměnila věci v tašce a vyrazila s kamarádkou na 3týdenní brigádu do Žatce s vědomím, že budeme bydlet mimo veškerou civilizaci bez signálu a internetu a umřeme tam nudou. Pořádně jsme se spletly! Neustále jsme měly o čem mluvit, čemu se smát a co plánovat ....

...no a pak to přišlo. Akce roku. Nejočekávanější a nejlegendárnější víkend. JBC 4X REVELATIONS 2015. Úžasná atmosféra přes den během závodů, neskutečná párty večer, desítky jedců z celého světa, Masters of Dirt, tisíce fanoušků! ♥ Letošní ročník opravdu předčil všechna naše očekávání a věřím, že se zážitky z onoho víkendu bez problémů vyžijeme do dalšího ročníku!



Možná bych mohla trochu vysvětlit, o co vůbec jde. Úplně obecně, jedná se o závody MTB - konkrétně fourcross. V Jablonci se letos konal už 3. ročník jednoho ze série závodů 4X Pro Tour. Sjedou se tu každý rok 4X špičky a opravdu je na co koukat!

Hned týden na to se na stejném místě konal Ghost 4X Cup Ghost Dual Cup.Obou závoů se účastnili naši kamarádi a proto jsme samozřejmě jako opora s K. nemohly chybět! Fanoušků sice ubylo z tisíců na desítky, jezdci ale i přesto předvedli úžasné výkony a atmosféra byla skvělá! Samozřejmě se nezapomnělo ani na večerní after party, kterou jsme si všichni náležitě užili!

Strávila jsem poslední dobou mezi koly tolik času, že mě to samotnou chytlo! Včera jsem, ke svému velkému překvapení, několikrát sjela fourcrossovou trať u nás v Jbc a dnes se opět chystáte na nějaký ten menší sjezd! A pokud mi nějaká dobrá duše na víkend propůjčí kolo, hecnu se i na svoje první závody!

S  pozdravem,
Adelaine

3 komentáře:

  1. To jsi měla super, já celý měsíc pracovala a trénovala :( ale aspoň teďka můžu na dovolenou :D nechceš dát vzájemné GFC? :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla prázdniny nabité a ještě chvíli po nich, ale měsíc jako ty jsem asi úplně neměla :D

    OdpovědětVymazat